|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vážení čtenáři,
pro ty z vás, kteří jste si zakoupili knihu 3ds max 6: Praktické postupy, jsme připravili tuto sekci, kde si budete moci stahovat další návody, aktuality a dodatky k této knize.
Naší snahou bude zvýšit přidanou hodnotu, reflektovat aktuální trendy včetně novinek 3ds max 7 a poskytnout Vám ucelenou a komplexní představu o nástrojích 3ds max.
Pokud zvládnete postupy popsané v knize, budete moci pracovat na pokročilé nadstavbě včetně osvětlení, materiálů, modelování, animace a renderování, která bude předmětem zájmu této sekce.
Přeji Vám hodně zdaru a strpení nad studiem !
|
|
|
ID: PDF
dokument pluginů,
téma: pluginy,
autor: Jan
Kříž, datum:
29.6.2005, verze
1.0.4 |
|
|
|
Tento dokument poslouží jako znalostní báze
pluginů pro 3ds max 6/7. Najdete v něm ukázky, odkazy a
vysvětlení funkcionality daného pluginu. Dokument bude
pravidelně aktualizován o přírůstky (ukázky komerčních i
nekomerčních pluginů), abyste se v této oblasti dostatečně
zorientovali, neboť přídavných nástrojů do 3ds max je
opravdu hodně.
[stahujte PDF]
|
|
|
ID: Tutoriál
002,
téma: radiozita,
Advanced Lighting Override,
autor: Jan
Kříž, datum:
15.11.2004 |
|
|
|
Následující PDF soubor je určen jako
doplnění kapitoly o radiozitě a materiálu Advanced
Lighting Override. Každý objekt tak může napodobit
světelný zdroj a zde se dozvíte další možnost jak tento
efekt zvýraznit. Scéna je ve verzi 3ds max 7 (plně funkční
30-denní verze ke stažení na
www.discreet.com).
[PDF
- 133 Kb]
[zdrojový soubor] |
|
|
ID: Zdrojové
soubory a obrázky,
téma: animace,
autor: Jan Kříž,
datum:
28.10.2004
|
|
|
|
Zde si můžete stáhnout zdrojové soubory a
obrázky k šesté kapitole o animaci z knihy 3ds max 6:
Praktické postupy. Na CD-ROM přiloženém u knihy jsou
pouze dva soubory, zde máte k dispozici všechny cvičné
soubory.
[stáhnout
.max soubory]
[stáhnout
obrázky] |
|
|
ID: Tutoriál
001,
téma: HDRI,
sekce:
světla, materiály, autor: Jan
Kříž, datum:
21.10.2004 |
|
|
|
První nadstavbový tutoriál bude o mapách
HDRI. V dnešní době je to téměř standard ve
vizualizacích a pokročilém renderování. V tomto krátkém a
informačně přínosném návodu se dozvíte, jak mapy HDRI
načíst do maxe a použít je jako vysoce reflexní mapy. Kromě
jiného se zde dozvíte, jak vytvořit realistické sklo pomocí
mental ray. V knize jste se dočetli o materiálu skla
zejména ve spojení s materiálem Architectural.
[přečtete
si více] |
|
Recenze knihy:
Pcworld.cz
|
|
Datum poslední aktualizace:
10.01.2007
|
|
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny
autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu vydavatele je
výslovně zakázáno.
Copyright © 1991-2004, Atelier Architectus. Všechna práva
vyhrazena. |
|