Co má společného Pinocchio a 3ds Max?
Jeho tvůrce – Geppetta. Takový název nese totiž aplikace pro simulaci skupin postav v 3ds Max. Jednoduše můžete nastavovat pomocí geometrických cest pohyb postav a vybírat jejich chování. Jde o posun směrem k masivnímu použití generovaných postav pro architektonické scény a simulace davů. Dokáže si poradit především s:
1) sledováním cesty postavičkami – jak ji nadefinujete, tudy půjdou
2) Rychlé změny v pohybech, které jsou potřeba pro vyhýbání se překážkám
3) Interakce s objekty (chůze po schodech, sezení na lavičkách)
4) Inteligentní vyhýbání se překážkám
5) Intuitivní nastavování pro ne-animátory
Více se dozvíte a zdarma si můžete aplikaci stáhnout na adrese Autodesk Labs.
Další dvě novinky na blogu Kena Pimentela, které stojí za povšimnutí, jsou projekt Pandora (služba síťového cloud renderování na serverech Amazonu) a vylepšení prostředí Nitrous v práci s částicemi.
JKr
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.