Kótování v 3ds Max? Co je nového v Particle Flow ve verzi 2014? Čtete dál.
Je opět čas na několik novinek pro uživatele 3ds Max 🙂 Často se mě studenti ptají, zda existuje možnost kótovat v 3ds Max. I přestože 3ds Max není architektonický nástroj určený na přesné konstrukční rýsování, můžete vyzkoušet plugin DIMaster v2.0. Je k dispozici zdarma ke stažení na stránkách Borislava Bobo Petrova.
Dalším tipem je plugin na tvorbu fragmentace modelu. Připravíte si tak velmi jednoduše model na simulace v MassFX. Plugin si můžete stáhnout na známém serveru Srciptspot.
Pro uživatele nové verze 3ds Max 2014 je v tomto vydání zahrnutá aktualizace mParticles, se kterými můžete tvořit zajímavé efekty (dříve dostupné jako komerční plugin pod názvem Particcle Flow Box 2 a Box 3). Na následujícím videu se můžete podívat na použití Data operátoru –Advanced Data Manipulation.
Konečně uvádím odkaz na server s texturami, odkud si můžete postahovat vhodné bitmapy pro vaše projekty: Texturepilot.
JKr
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.