Mass Edit v 3ds Max, texture packs, 3D modely a rigy pro Maya
Hromadná úprava atributů v 3ds Max – pokud vám vadí nemožnost úpravy mnoha atributů více vybraných objektů najednou, pak doporučuji vyzkoušet skript Modifier Modifier Zorb. Ten umožní hromadnou editací vlastností / atributů na více uzlech (at v relativní i absolutní hodnotě), náhodné generování hodnot atributů, konverze objektů či modifikátorů na instance a mnoho dalšího. Bezvadná úspora práce!
Zdroj 3D modelů a dalších aktiv – Jelikož Internet je plný různých zdrojů, které se hodí pro seriózní práci v 3ds Max nebo Maya, i dnes neudělám výjimku a nabízím kvalitní odkaz – www.3dsky.org. Klasické kategorie – nábytek, koupelna, osvětlení, dekorace, textury, kuchyně, technologie, materiály, dětský pokoj, architektura nebo skripty.
Textury o vysokém rozlišení – 30 texture packs zdarma najdete na serveru magazínu speckyboy. Vysoce kvalitní balíčky kovů, dlaždic, cihel, dřeva, malby a dalších. Doporučuji vyzkoušet na vašich modelech!
A něco pro animátory v Autodesk Maya – na serveru animationtutorials.net najdete odkazy na rigy postav a dalších charakterů ke stažení zdarma. Skvělou školu 3D animace chůze (3D Animation Masterclass) můžete shlédnout na téměř třicetiminutovém videu na youtube.
Příjemný listopad !
-JKr-
1 Comment Already
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.
Modifier Modifier – skript, který dokáže prezentovat, co je to efektivita 🙂