Přiřazení náhodného materiálu vybrané sadě 3D modelů
Netrapte se s ručním přiřazováním různých materiálových ID vybraným objektům. Stačí použít skript, který nad vybranou sadou objektů spustíte a všem se přiřadí modifikátor MaterialID s náhodným číslem. Pokud nevíte, jak skript spustit, postupujte takto:
1) zkopírujte text skriptu “for obj in selection do addmodifier obj (Materialmodifier materialID:(random 1 15))” do schránky (Ctrl+C)
2) Vyberte ve výřezu všechny objekty, kterým chcete přiřadit nové MaterialID
3) Spusťte z hl. nabídky MaxScript > New Script
4) Vložte sem ze schránky kód (Ctrl+V)
5) Stiskněte kombinací kláves Ctrl+E vyhodnocení skriptu (Evaluate All).
Objektům se přiřadí různá čísla materiálových ID dle rozsahu, který jste do skriptu zapsali (podívejte se do modifikačního panelu). V našem případě to je rozsah 1-15. Nyní můžete vesele přidávat přes materiál Multi/Sub-Obj vybrané barvy a materiály.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.