outlinerSpráva objektů je u větších scén a projektů kritická. Kdo měl možnost porovnat 3ds Max a Maya, možná bude preferovat způsob správy objektů v Maye prostřednictvím nástroje Outliner. Ke zvýšení produktivity v 3ds Max pomůže skript Outliner 2.0, který je k dispozici pro uživatele 3ds Max zdarma (na serveru Scriptspot). Funkčností i vizuálním stylem vychází přesně z Outlineru v Maye. Pokud chcete vyzkoušet rychlý a jednoduchý nástroj pro management objektů ve scéně, je Outliner správná volba. Z prostředí jednoho nástroje můžete objekty vybírat, skrývat, mrazit, přesunovat mezi skupinami, pracovat s vrstvami nebo materiály v příslušných módech (práce dle vrstev, hierarchií, materiálů). Tento All-in-one nástroj je možné “dokovat” do stálé pozice v GUI Maxe a mít tak neustále přehled nad objekty, se kterými pracujete.